Sophie in Texas ~

Afscheidsfeestje

Hoi lieve allemaal!

En alweer wil ik huilen. Ik had een mooi en lang verhaal getypt en bezig met mijn laatste zin, en toen was het zomaar WEG. Gewoon weer twee uur van mijn moeite verspild. Dus ik zal maar even heeeeel snel samen vatten wat ik heb gedaan.


Ik was bij donderdag gebleven. Ik had \'s ochtends mijn laatste uurtje les op Guyer, of eigenlijk een toets. maar de leraar was trots dat ik was komen opdagen dus mocht ik gelijk weer naar huis haha. Ik heb verder volgens mij gezont in de tuin. \'s Avonds The Impossible met Meryn gekeken en toen kwam Maci thuis van college en even later grandmother Nancy en uncle Joe.

Vrijdag was Meryn\'s graduation, en de andere 450 seniors van Guyer. De ceremonie zelf was lang en saai, maar wel leuk om iedereen in Cap en Gown te zien, dat zwarte gewaad met dat rare zwarte hoge hoedje wat ze dragen. Daarna 1000 foto\'s gemaakt buiten en toen wezen lunchen met en boel familieleden en vrienden. Mom is echt een sweetheart want ze had Maci\'s cap en gown van zolder gehaald en gewassen en gestreken, zodat ik dat kon dragen om foto\'s in te nemen! Dus dat ook gedaan.En ik kreeg nog een graduation cadeau van mom endad: geld! Altijd goed. En van grandmother en joe had ik een walmartgiftcard gehad met een $100 dus moet ik dat nog zien te besteden daar..Na het eten hadden mom, mer en ik 5 andere kleine geslaagdfeestjes waar we heen moesten dus dat duurde een paar uur, en aan het einde van een lange en vermoeiende dag met de hele familie weer uiteten geweest, ookal was het al 10 uur.

Zaterdag eind van de ochtend gesport met mom en meryn, en later met hun en maci buiten lekker gezont en in het zwembad gelegen. \'s Avonds uiteten geweest met de familie in Rockwall bij een chique steakrestaurant.

Zondag ochtend vroeg naar de kerk, en daarna geluncht met iedereen voor grandmother en uncle Joe weer naar Oklahoma redenen maci naar haar huisje ging. Ik moest al afscheid nemen van grandmother en uncle Joe want hun zal ik niet meer zien dit jaar.. Na de lunch moesten meryn en ik naar het vliegveld want mijn vrienden Andres en Simone vertrokken. Andres is Amerikaans en ging naar Duitsland voor 5 weken als een exchange student en Simone komt uit Italie en hij ging weer naar huis. Dus hun zal ik waarschijnlijk nooit meer zien, dus de eerste echte goodbyes zijn al gezegd.

Meryn en mom en dad gingen naar Waco,TX waar Meryns toekomstige universiteit Baylor is. Er was een orientatie weekend, maar dat zou saai zijn voor mij dus bleef ik thuis. Ik sliep zondag avond bij vriendin Katelyn en hebben een film gekeken.

Maandag ochtend vroeg naar huis want Katelyn moest werken. Ik heb de hele dag op de grond gelegen en een kruis voor meryn geschilderd als afscheidscadeautje, en later kwam grandmother langs met Anton en een vriendje langs om te zwemmen want zij hebben geen zwembad. Later heb ik zelf buiten alweer liggen zonnebaden, en \'s avonds met Katlyn (de andere) uiteten geweest.

Dinsdag ochtend met Rikki wezen \'\'lunchen\'\' om half 12, maar het was mijn ontbijt. Maar Rikki wilde een hamburger dus ik voelde me een dike vette Amerikaan met een hamburger als ontbijt! Nouja het was een vegatarische burger haha.. Thuis heb ik alles ingepakt, omdat ik dat liever nu maar gehad wil hebben en niet wanneer ik terug kom van mijn roadtrip en nog maar 4 dagen hier heb, dan wil ik leuke dingen doen! Dus ik heb mijn twee roze koffers (ik had een extra gehad van Karmen twee weken geleden als cadeau!) al helemaal volgepakt maar ik heb nog 10 paar broeken, 20 shirtjes en 15 paar schoenen die nergens inpassen dus nu maar hopen dat papa veel ruimte over heeft in zijn koffer.

Mom, dad en meryn kwamen terug eind van de middag van hun orientatie en ben ik gelijk naar Victoria\'s Secret gerend met meryn want het was super uitverkoop! Normaal is het super duur en nu was het redelijk betaalbaar, maar heb niet zoveel gekocht. Hierna uiteten geweest en \'s avonds You, Me and Dupree gekeken met de familie.

Woensdag ochtend wezen sporten want de schoonmaakster was er, en daarna pancakes gegeten want dat wilde ik nog een keer doen in amerika omdat ik normaal gezond eet en dat soort dingen laat staan (echt waar!). Daarna naar Walmart geweest om inkopen te doen voor mijn feestje en verder die middag weeeer in de tuin gelegen. \'s Avonds een afscheids diner met de Venture Crew en we aten bij Dicks, dat restaurant waar ik met Julia was geweest en ze zijn gemeen tegen je. Ze geven je ook een papieren hoed waar ze iets gemeens opschrijven. Mijne zei: \'\'I\'m the reason boys turn gay\'\' En bedankt... We hadden ook een kleine prijs uitreiking met verschillende categorien. En ik won: \'\'Leadership award\'\' Whoohoo! Ik ben de beste leider!

Daarna gingen we swingdancen als afsluiter omdat we dat vaker hadden gedaan afgelopen jaar.

Donderdag mijn afscheidsfeestje van 11 uur tot 5 uur, dus de hele dag. Karmen had heeeel lief vanalles versierd in roze en tijgerprint, zelfs mijn afscheidstaart die ze had besteld was in die kleuren. Helaas niet iedereen kwam want de helft had de uitnodiging niet gezien, maar het was alsnog wel heel leuk. Ik had zelfs van karmen een geldboom gehaad waar iedereen geld in had gehangen! Ik heb dus een echte geldboom nu! En karmen had een fotolijstje gekocht waar iedereen op die witte foto-omlijning iets liefs had geschreven. We hebben lekker buiten gezeten in 40 graden en gekletst en gezwommen. Hiernaa besloot ik natuurlijk weer even te gaan zonnen, maar het was te heet dus ben ik mijn vorige blog gaan schrijven. Maar Karmen wilde samen met mij uiteten bij Olive Garden, dus probeerde ik verder te schrijven toen ik terug kwam. Helaas is dat nu weg en heb ik deze korte versie geschreven, en helaas veel leuke details weggelaten want ik heb geen zin om zoveel te typen nu!

Ik ga straks slapen en morgen ochtend redelijk optijd eruit om mijn laatste spulletjes te pakken en om 11 uur naar het vliegveld te rijden! Ik vlieg in mijn eentje naar San Francisco en kom daar om 15:45 aan en papa is er hopelijk al dan. Daarna hebben we denk ik twee dagen daar en rijden we via de kust naar Los Angeles, maar daar nemen we 2 dagen de tijd voor (5 uur durende rit eigenlijk)en kunnen we overal stoppen en leuke plekken zien. We gaan denk ik ook nog een halve dag wandelen in een heel mooi natuur gebied.In Los Angeles blijven we denk ik 1 of 2 nachtjes en gaan we hopelijk een Hollywood tour doen, en rijden daarna naar Las Vegas waar het over de 40 graden is, maar wat wel enorm gaaf schijnt te zijn. Daar blijven we een nachtje en daarna gaan we een dag wandelen in de Grand Canyon en moeten we helaas daarna 18 uur rijden naar Texas, maar daar nemen we twee dagen de tijd voor en kunnen we nog stoppen in Arizona en New Mexico. Het wordt enorm gaaf en heb zin om papa weer te zien na bijna 11 maanden! Ik zal proberen nog een blog te schrijven hierna, maar het kan zijn dat mijn volgende blog vanuit Nederland geschreven zal worden als ik geen tijd hier meer heb.

Ik zal proberen wat foto\'s te plaatsen van afgelopen week! Maar heb niet zoveel foto ruimte meer en niet alle leuke foto\'s staan op de computer helaas..

Heel erg bedankt voor het lezen weer, en tot volgende keer!!

LOVE YOU!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!