Sophie in Texas ~

Januari sleur

Hey allemaal!

Dagje te laat, maar dat maakt niet zoveel uit! Deze week niet veel beleefd, een beetje saai. Ik vind dat Januari/Februai in het algemeen heel saai zijn en ik altijd een beetje in een dipje zit daardoor.

Maandag was ik ziek, eigenlijk was ik dat al een beetje die zondag maar maandag nog ietsjes meer. Het was vandaag ook lerarendag of iets op school, dus hadden we vrij oftewel een langere vakantie en dus een extra uitziekdag voor mij. Rond 12 uur ging Meryn naar een winkelcentrum in Denton omdat ze iets moest ruilen en ging ik maar even mee want ik moest ook iets hebben. Dat winelcentrum is zwaar ghetto en was er eigenlijk ook nooit echt geweest want we gaan altijd naar leukere winkelcentrums. Je kan het denk ik wel met schalkwijk winkelcentrum vergelijken. Maar goed, we gingen daar dus heen en toen was daar: Victoria\'s Secret midyears anual sale. WOOHOO!Dus daar naar binnen gestormd,1,5 uur doorgebracht en later 60dollar armer maar heel veel dingen rijker!Toen naar huis want ik voelde me niet goed. Verderkan ik me eigenlijk niet meer herinneren wat ik nou echt heb gedaan, maar waarschijnlijkde restvan de dag lekker op de bank gelegen en tv gekeken. \'Savonds tv gekeken met Meryn en Karmen, iets wat eigenlijk nooit gebeurd met z\'n allen. Wonder boven wonder kijken we niet zoveel tv, ookal staat ie altijd aan want Karmen vind het anders te stil in huis. Maar vandaag begon The Bachelor op tv en Biggest Loser was ook begonnen en dat zijn twee programma\'s waar ze thuis voor blijven (of het opnemen natuurlijk, welkom in 2013..). Maar goed, we hadden dus de Bachelor gekeken en daarna ben ik maar m\'n bed ingegaan.


Dinsdagochtend had ikm\'n wekker gezet zodat ik wakker kon worden, douchen en kijken hoe ik me voelde. Maar de iPhone\'s hier zijn zo fijn dat als je het met am/pm hebt ingesteld en je zet je wekker gaat het automatisch op pm. Dus als ik het op 8 zet gaat ie eigenlijk om 20:00 af. Nou ik schrok wakker om 9 uur, voelde me verrot dus meldde even beneden dat ik ziek was en ging weer slapen tot 1 uur. De rest van de dag op de bank gelegen en seizoen 2 van Pretty Little Liars was helemaal op tv die dag dus dat de hele dag gekeken, om \'s avonds de eerste aflevering van seizoen 3 te kunnen kijken. Leuuuk! \'s Avonds thuis gegeten, want ik had dus zondag allemaal recepten uit gekozen zodat we allemaal gezond elke avond thuis kunnen eten.


Woensdag ochtend ging m\'n wekker wel goed af en had ik gedoucht, beneden een kop thee gedronken en voelde ik me nog niet echt beter want nieste nog elke minuut, moest mn neus nog elke minuut snuiten en de trap lopen was al te veel. Genoeg reden dus om weer lekker m\'n bed in te kruipen en weer te slapen tot 12 uur. Daarna weer een bank dagje, en weer heel verassend tv gekeken. Eind van de dag even met Mugsie gewandeld omdat ik nu al eeuwen binnen zat en frisse lucht nodig had. \'s Avonds werd er \'\'chinees\'\' besteld, iets wat totaalniet te vergelijken is met de nederlandse \'\'chinees\'\'. Ik vraag me wel eens af wat echt chinees eten is. En toen weer om 9 uur mn bed in gegaan met de bedoeling morgen echt fit te zijn en naar school te gaan.

Donderdag ochtend was ik nog niet topfit, maar vond dat ik weer naar school moest aangezien ik dinsdag (A-dag) en woensdag (b-dag) had gemist, en niet weer een A dag vandaag wilde missen want zou dan te veel achter lopen. Dus naar school gereden met Meryn, die nu op dezelfde tijd school start als ik, en dezelfde tijd eindigt aangezien ik geen 5th block soccer meer heb dus met haar kan meerijden zoals en zoals een echte high schooler in de parkeerplaats rijden ipv voor school worden afgezet. Maar goed, op school was het even bikkelen en gelijk 1000 uur werk inhalen voor geschiedenis. Maar ik heb het overleeft! Uit school was ik wel heel moe dus verder gewoon genikst. \'s Avonds kwam Maci opeens binnen lopen, die kwam \'\'even\'\' thuis van college om haarverzekeringskaartje op te halen. Maar bleef tot zondag.

Vrijdag een B dag, daar gelukkig niet te veel gemist dus dat was wat fijner. School was boooring zoals altijd. Soms vraag ik me echt af wat me bezielde met \'\'laat ik nog een extra jaar school doen voor fun\'\'. Maar dan bedenk ik me dat ik inderdaad ook nooit voor school ging, maar alles eromheen. Uit school verveelde ik me en zei ik tegen Meryn dat ik graag wat leuks wilde doen. Dus besloten we dat we naar Fresco wilden, waar een Cheescake factory (restaurant) is waar Maci zou eten met vriendinnen en wij haar ook wilde ontmoeten. En later in de avond wilde we met de Venture Crew gewoon gezellig een filmavondje of iets hebben in ons huis, dus had ik een facebook berichtje geplaatst dat ze allemaal moesten komen later die avond. Maar Meryn moest eerst cheerles aan kindjes geven. Dus ik wachten tot 7 uur tot ze weer thuis zou komen, komt ze thuis met een vriendin dus bellen wij Maci. Maar die had kennelijk al gegeten en de wachttijd was 45 minuten dus had het geen zin om daar heen te gaan. Daarnaast konden maar 3 jongens van de Venture Crew die avond langs komen, dus vonden we dat ook een beetje stom dus dat ook gecanceled. Dus nu hadden we weer niks te doen, dus gingen we eerst maar eten met Meryns vriendin Ashley. Het was inmiddels al half 9 en toen we onderweg waren naar een restaurant belde Karmen dat die jongens van de Venture Crew voor de deur stonden en niet wisten dat het niet meer door ging. Wij keerden om enreden naar huis. Thuis aangekomen werd er nog een vriendin van Meryn gebeld om te komen, Kirsten. Dus nu waren we met 4 meiden en 3 jongens. We besloten eerst naar een fastfood restaurant te gaan. Die jongens zijn helemaal gestoord maar wel heel grappig. Ze hebben denk ik een beetje adhd maar ach.Daarna besloten we naar een supermarkt te gaan want we wilden iemand\'s huis tp\'en. Dat betekend dat je wc papier over dat hele huis en bomen gooit. Ennn dat is iets wat ik nog nooit had gedaan dus moesten we dat doen. In de supermarkt besloten ze dat we het maar beter uit de wc\'s daar konden stelen ipv kopen. Dus haalde die jongens een enorme rol uit de wc die wij naar buiten moesten smokkelen. Het duurde even maar toen besloot Kirsten het op haar rug te houden onder haar shirt, en Meryn moest dan op haar rug zitten om het te verbergen. Alleen vielen ze, bij alle kassa\'s dus iedereen keek.. ik kon niet meer stoppen met lachen want die twee bleven 3 minuten daar liggen en konden niet overeind komen omdat je anders die wc rol kon zien. Uiteindelijk na 5 minuten helemaal veilig buiten en toen op naar iemand\'s huis.Daar dat huis getoiletpapert (?) en snel weer weggereden. Echt heel grappig om te doen. Daarna iemand anders\' huis gedaan en toen was het voor Kirsten enAshley tijd omnaar huis te gaan want die moesten om 11 uur binnen zijn(strenge mensenhier zeg).Dus toen was het Meryn+ik+de jongens. We reden richting hun huizen om hun af te zetten maar ze wilde nog niet naar huis, dus moesten we iets bedenken om te doen. We kwamen met het idee om ergens te zwemmen (ookal was het 10 graden), en meryn kwam met het idee om in een mini-vijfertje/fontijn te zwemmen midden in het winkelgebied in highland village. Dus reden we daarheen en wilde die jongens er wel inspringen voor geld, dus oke! Wij stonden daar met onze warme kleren en zij sprongen er zo in. Ik heb me helemaal dood gelachen want het zag er allemaal zo stom uit, midden in een winkelstraat waar zelfs nog een paar mensen rondliepen om half 12 \'s nachts.

Daarna hadden zij het super koud maar alles was nat, dus gingen ze maar in de auto zitten. Meryn en ik besloten toen dat we naar Walmart moesten rijden voor handoeken voor hun. Dussss naar Walmart gereden. Hun kleren waren nat, dus hadden ze alleen hun jas aan + een sjaal om als broek en that\'s it. Dus hun in een winkelkarretje gedaan, door Walmart gelopen maar ze waren bang dat de beveiliging zou komen omdat ze niet goed gekleed waren voor in het openbaar (geen schoenen, geen echte broek) dus gingen we maar weer weg. Daarna iedereen afgezet, met Meryn een McFlurry gehaald en toen was het alweer 1 uur dus bedtijd!

Zaterdag lekker uitgeslapen, daarna met Meryn naar een winkelcentrum want we hadden allebei $125 aan giftcards voor Forever 21, dus daar 2 uur rondgelopen, kleren gepast en kleren gekocht. Daarna naar huis en moest Meryn weer cheerles geven, en was iedereen z\'n ding aan het doen dus ging ik maar weer even een uurtje tv kijken. Daarna rond 7 uur bracht Karmen mij naar een vriendin Katie. We zouden een filmavondje hebben maar we hebben eigenlijk de hele avond gepraat. Rond 11 uur werd ik weer opgehaald, en ben ik rond 12 uur naar bed gegaan.

Zondag is kerkdag, dus half 10 op en klaargemaakt voor de kerk. Om half 12 is het weer afgelopen en gingen we met z\'n alle lunchen, maar Meryn en ik zouden gaan paintballen met de Venture Crew en daarvoor om half 1 weg, dus hadden we lunch besteld in to-go boxen. Dus zouden we het makkelijk moeten redden. Toen de rest om half 1 lunch kreeg behalve Mer en ik, vroegen we waar ons eten was. Waarop het meisje zij dat aangezien het om mee te nemen was, ze dacht dat ze het aan het einde als iedereen klaar was zouden maken en wij het mee konden nemen. Ze had het dus niet helemaal begrepen.. Maar we hadden erg honger en het was erg koud dus geen lekker paintballweer, dus besloten we maar niet te paintballen en maar met iedereen te eten daar. Thuis heb ik huiswerk gemaakt, want had wat in te halen. Daarna eind van de middag boodschappen gedaan in een gezonde biologische supermarkt want de familie is aan het vasten en eet alleen groente+fruit+rijst. Dus daar 2 uur rondgelopen en daarna was het alweer laat, dus thuis snel hun gezonde eten klaargemaakt wat ik met alle liefde mee eet want ein-de-lijk kan ik nu echt gezond eten hier en hebben we weer met z\'n drieen op de bank tv gekeken.

\'s Avonds besloot ik een glowing green smoothie te maken, wat kennelijk suuuper gezond is en nogal populair nu. In die smoothie gaat: selderij, spinazie, appel, peer, banaan, citroen. Ik had veel gemaakt zodat ik de hele week dat \'\'lekker\'\' \'s ochtends kon drinken om mijn dag \'\'goed\'\' te beginnen :).

Maandag (vandaag) wakker geworden, en mijn dag begonnen met die smoothie. Het was amper weg te krijgen, het smaakte vooral naar selderij en was niet echt lekker. Maar a woman\'s gotta do what she\'s gotta do..

Dat was het dan weer! Niet veel bijzonders dus. Ik zit nu in jaarboek en heb afgelopen uur alleen maar dit geschreven, en eigenlijk afgelopen lessen niks gedaan. Dus het is wel weer tijd om eens een keer wat te gaan doen hier. Alleen is er weinig te doen .

Liefs van Sophie

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!