Sophie in Texas ~

Christmas, New Year and Colorado

Hoi!!

Hoe gaat het met jullie? Ik hoop dat iedereen een hele fijne kerst en een super leuke oudjaarsavond heeft gehad. Ik wens iedereen nogmaals een heel fijn 2013!

Zoals al aangekondigt heb ik afgelopen week een blog over geslagen, omdat ik niet thuis zou zijn maar lekker een paar daagjes in Colorado zat. In Colorado hebben we oudjaarsavond doorgebracht maar de week daarvoor was het natuurlijk ook kerst waar ik nog niet over had geschreven dus ik zal maar beginnen.

- Be prepared, langste blog ooit..-

Maandag (24 december)

Vandaag was het de dag voor kerst en dus kerstavond. Overdag weet ik niet meer wat we hebben gedaan. Aan het einde van de dag, rond avondetenstijd gingen we grandma ophalen en naar haar kerk waar we de rest van de familie zouden ontmoeten. Daar was dus een kerstavondservice. Het was niet erg bijzonder en heel erg kort, alleen wat liedjes gezongen met een (nep)kaarsje in ons hand. Daarna met z\'n alle naar grandma\'s huis waar we gingen eten. Het waren allemaal kleine hapjes maar wel lekker. Na het eten had oma voor alle kleinkinderen een cadeau, een pyjama. Dat is iets wat alle kinderen elk jaar krijgen en het dan aantrekken. Dus zo gezegt zo gedaan! Meryn, Maci, Jessie, Anton en ik ons in onze pyjama\'s gehezen. Toen was het even foto en speel tijd.

Aan het einde gingen wij door naar Nate\'s vader\'s huis, aka grandman. Hij heeft dus een ziekte waardoor hij nu als zwaar gehandicapt kan worden beschouwd, mentaal en lichamelijk. Erg zielig dus. Hij woont een uurtje verderop en wij gingen daar dus slapen want de mensen die voor hem zorgen hadden een paar dagen vrij voor kerstmis. Daar hebben we \'s avonds een film gekeken en daarna naar bed gegaan. Hij heeft een groot huis en ik had dus een eigen slaapkamer dus dat was lekker! \'s Nachts stormde het dus daardoor helemaal lekker geslapen.

Dinsdag (Kerst)

Ik werd rond 9 uur wakker, maar was heel moe dus wilde niet m\'n bed uitkomen als er nog niemand anders wakker was. Maar ik wist dat er beneden cadeautjes voor ons klaarlagen dus wilde ik ze ook niet ophouden door langer te blijven liggen. Dus smste ik Meryn (die ergens beneden sliep) of ze al wakker was, waarop ze 1 minuut later m\'n kamer kwam binnen rennen en me m\'n bed uitsleurde. Beneden aangekomen lagen er naast 10000 ingepakte cadeautjes onder de kerstboom, een aantal oningepakte cadeautjes van \'\'Santa\'\' onder de schoorsteen en waren onze stockings gevuld! Er waren 3 bergjes met cadeautjes met een briefje van Santa waarop stond: \'\'For Sophie, Love Santa\'\' of natuurlijk een Meryn/Maci. Nou dus eerst gelijk al die cadeautjes bewonderd!! Ik had gekregen: Victoria Secret officiele make-up tasjemet daarin make-up kwasten van de fashionshow vorige maand (whoehoee!), nog een Victoria Secretmake-up tasje met daarin Victoria Secretparfum, handgel en douchegel. Een Victoria Secret joggingbroek+shirt, Victoria Secret rugzak voor school, een giftcard van $100 voor Forever 21, een tas van Forever 21, een hele grappige kalender en een Frappuccino apparaat (!!!) en koffie daarvoor. Dus suuuuper verwend! En dit was alleen nog ronde #1, want deze cadeautjes waren van de kerstman en later op die dag gingen we de cadeautjes openen die we voor elkaar hadden gekocht en onder de kerstboom stonden. We hadden trouwens ook toen de stockings (die sokken) open gemaakt en die waren gevuld met Nederlands Sinterklaas snoep! Een chocoladeletter, schuipmjes, chocolade sinterklaas. Stroopwafels en dan vanalles van dat kinderchocolade (maar dat is eigenlijk Duits, maarach).

Maar eerst kwam oma langs, gingen we lekker ontbijten en daarna aankleden. En toennnn.. begon het te sneeuwen! Echte sneeuw, in Texas! En dan nog wel op kerst. Heel leuk! We gingen eerst snel naar een walmart dichtbij want ik was (natuurlijk) mijn tandenborstel vergeten en we hadden nog meer dingen nodig. Thuis aangekomen even in de sneeuw \'\'gespeeld\'\' en daarna was het tijd voor alle andere cadeaus! We hebben daar de hele middag gezeten en aan het einde hadden we nog niet alles open gemaakt, maar ik had weer super veel gehad: Een deken voor over m\'n bed met van dat (neppe natuurlijk) bond, boek, nederlandsebijbel (ze bedoelen het goed), sjaals, badjas, kleren, meer make-up, een iPhone dock (daarmee kan je het opladen, muziek afspelen, als klok gebruiken, etc), een portomonee, iPhone hoesje, dvd, cd, sieraden, hand cremes, maskertjes. Echt onwijs veel!! Echt honderden dollars aan cadeau\'s dus ik was wel een beetje overrompeld. Maar was/ben er onwijs blij mee!

Toen kwamen aunt kimmy (karmen\'s zus) en haar kinderen Jessie en Anton en haar vriend Jim. Maar haar ex man, de vader van Jessie en Anton kwam ook met zijn nieuwe vriendin. Ik ben dat soort familie situaties gewend, maar voor deze gelovige familie, en vooral oma, was het niet echt gepast en erg genant. Maar goed. Toen gingen zij alle cadeautjes openmaken en kwam ronde #3 voor mij, ik had nog giftcards gehad voor Starbucks en weer Forever 21, een keukensetje voor te koken, een sjaal, chocola en nog een boek. Daarna gingen we allemaal eten, dit keer een heel uitgebreid dinner met vanalles te eten: kalkoen, salades, ovenschotels, taarten etc.

Wat me wel opviel, is dat in Nederland alles er mooi uit zou zien, en het wat luxer eten is en op elkaar is afgestemd. Hier is alles gewoon in schotels, allemaal verschillde dingen die niet echt bij elkaar passen en eten van een plastic boordje. Hallo lazy America. Maar het was wel lekker.

Na het eten ging iedereen een beetje z\'n eigen gang, vertrokken de volwassenen weer (behalve Karmen en Nate natuurlijk, en oma) en bleven alle kinderen daar omdat we daar zouden slapen. We hadden heel even een deken probleem, want we hadden helemaal niet genoeg dekens/bedden, dus zijn Nate en Meryn naar huis gereden om dekens te halen. Dat is natuurlijk bijna ondenkbaar in Texas: de weg op als het sneeuwt. Maar goed, ze zijn weer levend terug gekomen haha.

Woensdag (26 december)

we kennen hier geen tweede kerstdag, dus dit was weer een normale dag. Maar niet helemaal, het was nu Karmen\'s verjaardag! We werden weer wakker in Grandman\'s huis. \'s Ochtends van een heuveltje afgesleed in de golfbaan die achter zijn huis ligt. Daarna aangekleed en ontbeten en happy birthdayvoorKarmen gezongen en cadeautjes gegeven. Eind van de ochtend weer naar huis gereden, we hadden 3 auto\'s nodig om alle cadeau\'s in te proppen haha. Thuis alles opgeruimd en \'s avonds uiteten ergens in Fresco met Nate\'s zus en vriend, ergens in een heel erg lekker Italiaans restaurant.

Daarna gingen we ons thuis omkleden want Meryn, Maci+vriendinnen en ik gingen country dancen. Je moet 18+ zijn om in zo\'n club te komen, maar het was totaal niet mijn ding. Je moet dat country dansen samen met een jongen doen, die jou ten dans vraagt. Maar ik weet mijn god niet hoe je moet country dansen dus ik stond zo zwaar voor schut, want die jongens draaien je in de ronte en hebben allemaal moeilijke pasjes. En die meiden maar lachen .. Achja ik kon er zelf ook om lachen, maar ik ga dat nooit meer doen! En een ander ding: je mag natuurlijk geen alcohol, en aangezien ik dat in Nederland niet gewend ben en wel altijd iets drink was het extra saai. Rond 2 uur gingen we weer naar huis en gingen we lekker slapen.

Donderdag (27 december)

Uitgeslapen, voelde me ziekjes. Geluncht bij een salade bar. \'s Avonds kwam er een een of andere beroemde youtube zinger bij Katlyn thuis zingen. Haar zus Kahla, een vriendin van Maci, had hem gevraagd te komen zingen(de hele familie is gewoon bevriend met elkaar, omdat we in dezelfde straat wonen). Meryn en ik gingen erheen, maar Katlyn had haar verstandskiezen net laten trekken dus die lag te slapen. Verder waren er alleen vrienden van Kahla (die 22 is) dus was het een beetje genant. En helaaas was er ook een jongen met wie ik die avond daarvoor had gedanst en mezelf totaal voorschut had gezet en op ze tenen had gestaan enzo, dus dat was helemaal genant want hoopte ze nooit meer te zien. Maar hij bleek heel aardig te zijn. Uiteindelijk was het erg gezellig, kon de youtube jongen goed zingen en hebben we daar tot 1 uur gezeten.

Vrijdag (28 december)

Geen idee!

Zaterdag (29 december)

Wekker op 4.30 uur want we gingen naar COLORADO! Dat is een staat iets noordelijker waar iedereen heen gaat voor wintersport. We vertrokken hier rond 6 uur richting het vliegveld, ik was klaarwakker en had er super zin in! Op het vliegveld een Starbucksje gehaald, daardoor bijna de vlucht gemist, maar we hadden het gered! De vlucht was om 7 uur enmaar een uur, en doordat we een uur terug in de tijd gingen landden we ook om 7 uur. Daar aangekomen bagage opgehaald, en buiten op een shuttle gewacht. Het uitzicht vanaf Denver vliegveld was heel mooi: de Rocky Mountains! Dus wat foto\'s gemaakt, en daarna met de bus naar een hotel vlakbij.

In dat hotel waren Grandmother Nancy en haar man \'\'uncle Joe\'\' al, die met ons zouden gaan wintersporten. Het was ongeveer 10 uur \'s ochtends, maar wekonden gelukkig al inchecken en hadden zelfs nog kunnen ontbijten daar. Daarna door naar onze hotelkamers. Ik deelde eentje met Meryn en Maci en we waren allemaal doodmoe, en Meryn was ziek en ik een beetje half ziek dus gingen we maar slapen! We hadden geslapen tot een uurtje of 2, en even later kwamen Karmen en Nate terug van een lunch met kennissen en hadden eten voor ons mee terug genomen. Dus dat gegeten, daarna aangekleden en klaargemaakt en gingen we naar Denver om wat te winkelen.

We hadden een camper om mee te rijden, want Nate had die \'s ochtends opgehaald voor zijn bedrijf om terug naar hier, Corinth, te rijden en te verkopen. Dus met z\'n alle in de camper, in een winkel gewinkeld en toen was het tijd om naar Olive Garden (mijn favoriete restaurant) te gaan want daar zouden we Karmens familie uit Colorado ontmoeten en samen mee eten. Dus iedereen ontmoet, lekker gegeten en na 2 uurtjes gingen wij weer terug naar het hotel waar Meryn zielig in bed lag met griep. Gelukkig hadden we 3 boxen met restjes eten voor haar meegenomen (als je je eten niet opkrijgt in een restaurant krijg je een box om het in te doen en mee te nemen). Daarna gingen Meryn en iknaar een hottub zoeken in het hotel, en daar even in gezeten. Toen was het alweer laat en tijd voor bed.

Zondag (30 december)

Karmen kwam ons optijd wakker maken, dus hebben we ons klaargemaakt, koffers ingepakt, beneden lekker ontbeten en toen met z\'n allen (Karmen, Nate, Grandmother, Joe, Mer, Maci en ik)weer de camper in en gingen we rijden naar Winter Park, het stadje waar we de aankomende 3 dagen zouden verblijven om te skieen. Het was zo\'n 2,5 / 3 uur verderop en een hele mooie rit! Het hotel afgelopen nacht was nog niet in de bergen, maar nu gingen we de bergen in dus heel erg mooi overal. Het zijn dus de Rocky Mountains.

Rond een uurtje of 2 aangekomen in Winter Park, en ons huisje opgezocht. Er waren niet echt huisjesparken. Het was een heel klein schattig dorpje met een zigzag winkelstraat en 3 grote hotels en that\'s it. Maar wij hadden een huisje boven een van de winkels, super luxe en 1 minuut van Starbucks af en 1 min van de skiliften af. Dus helemaal leuk! We gingen uitpakken, en daarna pizza eten.

Even later ging ik met mom en maci naar het andere deel van Winterpark, waar je met een bus heen moet. Dat is waar alle andere hotels, restaurants, en huizen zijn. Maar dat was zo\'n 20 minuten verderop. We hebben daar rondegelopen, in wat winkels gekeken en een dvd gehuurd. Het duurde een uur voor we een bus vonden die terug ging, terwijl het buiten -15 was. Brrrr.

Maandag (31 december)

De grote ski-dag. We gingen natuurlijk weer optijd opstaan, ontbijten en daarna door naar de ski-huur winkel. Dat hele process duurde 2 uur en had tussendoor nog even mij Nederlandse papa opgebeld aangezien hij vandaag jarig was! Toen hadden we eindelijk alles en was ik ingeschreven voor een ski-klas, aangezien ik nog nooit op skies had gestaan (op 1 uur na toen ik 8 was in Snowplanet). Het was 10:30 en had nog een uurtje voor het begon, dus terug naar ons huisje gegaan met Karmen waar ze een tosti en soep voor me had gemaakt (zo lekker) en waar ik m\'n knieen even stevig ging intapen. Na een uurtje weer terug en ging ik naar de plek waar mijn skiklas was. Daar waren allemaal mensen van alle leeftijden (14+) die net zo klunzig als ik waren, dus dat was leuk. We waren in groepen van 4 personen en een instructor, en de les duurde 3 uur. Ik zat in een groep met een verloofd stel van 30 en een oudere man van 60 die me aan een pedofiel deed denken maar dat niet was. Het skieen ging tot mijn verbazing goed, en aan het einde kon ik al van beginnersheuvels af met bochtjes maken, remmen en al en ben geen een keer gevallen (en de rest lekker wel!). Nee oke ik ben 1 x gevallen, aan het einde toen ik stil stond op de grond en aan het praten was met de instructor en een 4 jarige niet wist hoe ze moest stoppen en daardoor tegen me aan skieede en ik viel haha.

Toen was het een uurtje of 3, deden m\'n knieen onwijs pijn dus vond ik het wel weer genoeg voor vandaag en kwamen dad and mom me weer heel lief ophalen en gingen we koffie drinken. Daarna terug naar het huisje, even opgefrist en toen was het bijna 12 uur in Nederland, dus nog even wat mensen gebeld/gewhatsappt en happy new year gewenst. Daarna gingen we met ze alle de camper weer in en door naar Winter Park the city, dus het andere deel. Daar gingen we lekker uiteten bij een BBQ restaurant (men wat ga ik die restaurants missen met dat homecooked country food). Het was dus oudjaarsavond dus waren er al wat mensen in de feeststemming. Na het eten gingen we ergens verderop naar toe rijden waar een vuurwerkshow was, duurde maar 5 minuten maar ik stond zoals elk jaar natuurlijkmet mijn oren dicht te kijken haha..

Toen terug naar onze huisje, waar ik hoopte op een leuke nieuwjaarsavond. Maarrrr iedereen ging slaen om half 11!?!?!? Dit is kennelijk niet wat ze altijd doen, maar er was totaal niks te doen qua nieuwjaarsactiviteiten, vuurwerk afsteken is verboden en iedereen was doodmoe van skieen. Nou erg jammer dus, maar ik ging ook maar slapen om 11 uur. Helaas pindakaas. Mama belde nog heel lief om 12 uur mijn tijd om me gelukkig nieuw jaar te wensen, maar ik lag dus te slapen.

Dinsdag (1 januari)

Happy New Year starting today.We gingen ontbijten, daarna alles aantrekken en toen gingen we skieen! Ik, grandmother en Joe hadden maar een halve dag liftticket, dus konden pas vanaf 12 uur skieen dus ging ik eerst een puzzel afmaken die grandmother aan het doen was afgelopen dagen.Dat is zo\'n beetje haar grootste hobby. Dus dat gedaan en daarna gingen ook wij skieen. Ik ging eerst met hun 2 een hele makkelijke heuvel doen, daarna Karmen, Nate Meryn en Maci opgezocht en met z\'n alle een heuveltje afgegaan en daarna nog een makkelijke. Toen vonden ze het tijd dat we naar de top van de heuvel konden dus ik scheet 7 kleuren. En het was KOUD daar, echt ijskoud. Boven aangekomen eerst in een restaurant opgewarmd en wat gegeten, een route naar beneden uitgepland en gaan met die banaan. Ik ging samen met Karmen want Nate, Meryn en Maci wilden een moeilijkere route doen en aangezien ik maar 3 uur had geskied in mn hele leven was dat geen goed plan. Dus Karmen ging met mij een beginnersroute doen. Het was erg moeilijk voor mij, maar het ging wel goed. Halverwege moesten we een bocht maken om op onze route te blijven, die ik iets te scherp nam en daardoor op een mini heuveltje van 1,5 meter hoog terecht kwam die super stijl was. Zo\'n heuveltje bedoeld om te stunten. Dus ik durfde er niet vanaf en hield me vast aan een boom, maar het was natuurlijk wel heel grappig en liet mezelf toen vallen waardoor mn skies in de knoop waren dus dat was even grappig. Daarna verder de heuvel af, maar ookal zeiden ze dat dit een beginnersroute was, deze heuvel was nogal stijl en ik ging als een speer naar beneden! Ik probeerde wel grote bochten te maken en mezelf af te remmen maar ik ging te snel om controle te hebben over m\'n skies en haalde iedereen in. Dat was iets minder grappig maar wist tot stilstand te komen. Toen vond ik het eigenlijk wel weer heel grappig omdat ik zo klunzig ben. Vanaf daar ging karmen voorop en kon ik haar volgen met grote bochten maken dus ging dat weer goed tot het nog stijler werd en liet ik mezelf vallen. Ik besloot maar te lopen van dat stijle heuvel stuk voor ik m\'n lichaam zou breken, of dat van iemand anders. Dus moest ik een heel stuk heuvel aflopen. Tijdens het lopen 10x gevallen, in een gat gestaan waardoor m\'n been vast zat in de sneeuw en mezelf van de berg aflaten rollen met skies en al, dus ik lag helemaal gevouwen aan het einde. Maar ik ben veilig beneden van het stijle stuk gekomen en toen kon ik weer verder skieen op echte beginners heuvels.

Toen was het 4 uur, sloten de skidingen en gingen we weer met z\'n alle koffie drinken. Daarna naar huis, opgefrist en had grandmother eten gekookt. \'s Avonds naar een hotel gegaan en daar in een bubbelbad buiten gezeten terwijl het sneeuwde, maar het was wel heel lekker! Daarna in het huisje The Proposal gekeken en gaan slapen.

Woendag (2 januari)

Inpakken in de ochtend en naar huis rijden... Dat is no bueno want dat was een 2 daagse rit. We vertrokken rond 11 uur vanuit Winter Park, terug in Denver nog 2 andere campers opgehaald zodat Nate een kon rijden, Karmen 1 en Nancy&Joe samen 1. En wij konden gewoon lekker niks doen. We hebben eigenlijk de hele weg bij Karmen gezeten. De hele weg tot aan ergens op de grens van New Mexico en Texas genikst. Daar in dat stadje stopten we om bij een restaurant te eten want dat was van familie van Joe. Dat restaurant was enorm \'\'sketchy\'\', tl lichten aan, alleen volk dat elkaar kende en vies eten. Eigenlijk alle kleinde stadjes die we die dag zagen waren een beetje armoedige stadjes waar vooral alleen mexicaanse illegale immegranten wonen (ik klink al als een echte republikein). Daarna nog 5 uur gereden tot aan een stad in Texas waar we een hotelkamer hadden, daar eindelijk om middenacht aangekomen en gelijk gaan slapen. Nancy en Joe gingen vanaf dat rare stadje door naar Oklohoma waar zij wonen en de camper af zouden zetten in een vestiging in Oklahoma.

Donderdag (3 januari)

De volgende ochtend moesten we om 9 uur klaarstaan van Nate omdat hij optijd wilde vertrekken. Ik deelde een kamer met Maci en wij waren netjes om 8:50 klaar, en toen kwamen we tot de ontekking dat Karmen, Nate en Meryn in de andere kamer nog sliepen. Om 10 uur waren ook zij eindelijk klaar en gingen we ontbijten, wat ook eeuwen duurde dus vertrokken we pas rond 11 uur. Vandaag vanaf West-Texas naar oost-texas (corinth) rijden. Er is totaal NIKS in alles tot aan Oost-Texas. Alleen dat typische cowboy land, paar enge spooky stadjes en af en toe van die tumbelweeds die over de weg rollen (Net zoals in de film! Was alleen steeds te laat). Dus deze rit was boring. Maar heb we wel vermaakt. Rond 5 uur eindelijk thuis, alles uitgepakt, gedoucht en om 7 uur kwam Katlyn me ophalen want we gingen slapen bij Jessica. Meryn en Maci waren ook weg met vrienden dus wilde niet lonely thuis zitten. Bij Jessica was het wel gezellig, maar niks bijzonders gedaan.

Vrijdag (4 januari)

Volgende ochtend belde Katlyns moeder, Becky, dat Katlyn om 9 uur bij de tandarts moest zijn en het was 8:50 en we waren er een half uur vandaag en Katlyn was mijn lift naar huis. Dus allebei snel aangekleed en naar de tandarts waar we Becky ontmoette. Het duurde 3 seconde, daarna met z\'n drieen ergens ontbeten en Katlyn ging door naar een iets anders en ik reed met haar moeder Becky (dus Karmen\'s vriendin/buurvrouw) naar huis. Verder niks gedaan die dag behalve de honden uitgelaten en \'s avonds gekookt met Karmen wantRikki kwam eten. Met haar maak je altijd wat mee dus ook vandaag. Na het eten gingen we armpje drukken, been worstel, etc op de grond en erg gelachen. Toen was het alweer middernacht, ging zij naar huis en wij allemaal slapen!

Zaterdag (5 januari)

Uitgeslapen, daarna met de Mugsie (de dikke adhd hond) gelopen, gedoucht, en daarna lunchen met oma. We gingen lunchen bij sandwich place. Daarna ging ik door met Meryn om even naar een winkelcentrum te gaan, maar onderweg bij een grote tweedehands winkel te stoppen en daar een tijd rondgelopen. Toen naar de winkels, na 30 minuten weer weg om naar Target te gaan, we hadden een surprise verjaadaags diner voor een meisje uit Meryn\'s youth group die ik ook ken, maar we moesten nog wat kopen bij Target. Dus Meryn snel dat kopen, ik naar Starbucks en 5 minuten later stonden we weer buiten met de spullen en koffie. Daarna door naar Chili\'s waar het surprise gebeuren was, maar ookal hadden we gereseveerd de wachttijd voor een tafel was 45 minuten. Dus snel door naar IHOP waar we dan maar het suprise diner gingen doen, en verrast was ze zeker want ze moest huilen haha. We hadden gegeten, cadeautjes gegeven en daarna gingen Meryn en ik weer naar huis.

Meryn wilde d\'r haar weer donkerder verven, en ik wilde dat graag doen maar ze dacht dat ik het zou verprutsen, dus zij ik maar dat ik wel vaker mensen hun haar verf (haha NOT) en toen mocht ik het wel doen. Tijdens het verven vertelde ik dat ik nog nooit iemands haar had geverfd dus ik lach helemaal gevouwen toen ik haar gezicht zag. We verfde haar haar in de keuken, en het ging helemaal goed alleen zat er om een een of andere reden allemaal verd op het aanrecht en in het hout. Oepssss.. dus wij allemaal sopjes maken en het schoonmaken voor Nate en Karmen thuis zouden komen. Toen kwam Nate thuis en het enige wat hij zei: \'\'Oh oh, mom is gonna be mad. You\'d bettter hurry, she\'s gonna be home any sec\'\'. Hahaha, het boeit hem helemaal niks. Wij hadden net alles schoon voor ze thuis kwam dus niks van gemerkt :).

Daarna ging Karmen mijn haar verven, en ging ik daarna uit een gezond-eten recepten boek allemaal recepten uitzoeken want iedereen wil hier dieten, wat niet gaat lukken als we elke dag uiteten gaan met 1500 kcal per maaltijd. Dus ik ga elke (doordeweekse)dag proberen te koken!

Zondag (6 januari)

Ik had me wekker gezet om met de honden te lopen voor we naar de kerk gingen, maar perongeluk uitgezet dus schrok ik wakker om 10:10 want we moestenbijna weg voor de kerk. Snel kleren aangetrokken, lenzen ingedaan en naar de kerk!

Daarna geluncht bij een gezond (!) restaurant en thuis gingen we helaaaas alle kerstspullen opruimen. Heel kaal zo nu alles is opgeruimd..

Ik ga zo boodschappen doen met Karmen voor alle gezonde dingen voor in ons eten, iedereen wil namelijk afvallen voor we in maart naar Mexico gaan en elke dag in bikini moeten. Heb er zin an!

De lengte van deze blog is weer huge, maar ik maak ook zoveel mee! Heb het nog steeds naar m\'n zin. Het idee van dat ik al bijna op de helft zit is verschrikkelijk, want ik heb geen woorden voor hoe snel de tijd is gegaan. Serieus, ik heb het idee dat ik hier pas net ben!! Maar aan de andere kant heb ik ook heel veel zin om mijn leventje in Nederland weer op te pakken en mijn lieve vriendinnen en familie weer te zien. Maar goed, ik heb nog 6 maanden hier!

De fotoruimte op deze site was heel weinig, en aangezien ik te veel foto\'s daarvoor had staan ze weer op een andere website: https://picasaweb.google.com/106101117753426192974/ChristmasNewYearsAndColorado#

Heel veel liefs van Sophie

BTW:

- Ik weet niet of ik het ooit heb gezegd, maar wij bidden altijd voor elk maal dat we samen eten. Niet altijd als we ergens buiten de deur eten. Tenzij we met vrienden/meer familie eten dan weer wel.

- Het weer is hier zo top! Het is een paar dagen koud geweest, maar de temperatuur hier in december/januari is gemiddeld tussen de 8 en 19 graden ofzo. Heerlijk, Nederland kan hier een voorbeeld aan nemen.

- Ze haten Obama nog steeds

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!