Sophie in Texas ~

The last few hours

Dit is het dan, mijn laatste dagje in (het nogal regenachtige) Nederland. Over 12 uur ben ik misschien al door de douane heen. Ik moet half 8 verzamelen bij YFU mensen op Schiphol en met mijn medereizigers. Dus voor die tijd wil ik nog even koffie drinken met mijn uitzwaai crew, dus verzamelen wij om half 7. Maar wij halen Karin ook nog op die met ons meerijdt morgen dus moeten wij extra vroeg wegrijden, en wel om half 6. En dan wil ik morgen ook even rustig douchen en m'n ding doen, dus ga ik kwart over 4 eruit...

Wat een gedoe hè! Maar dat maakt me niet uit, ik vind het allemaal super leuk. Maar ondertussen ook onwerkelijk en daarnaast doodeng. Het is dus echt een enorm dubbel gevoel. Ik ben bang dat ik het daar niet naar me zin zal krijgen, of heimwee heb, mijn familie te veel zal missen etcetera. Maar aan de andere kant denk ik ook dat het helemaal goed zal komen. Want hallo, het is Amerika!

Ik heb vandaag contact gehad met Meryn, de zus van 17. We hebben via facebook wat gechat en ze is echt enorm aardig, cheerleader en komt in hetzelfde jaar als ik terecht. Ze vroeg zelfs of we samen cheerleadingclass konden nemen en nog veel meer. Echt heel lief.

Verder heeft de moeder, Karmen, mij ook toegevoegd op facebook en heb haar ook een berichtje gestuurd. Maar daar helaas nog geen reactie op gekregen.

Ik vlieg morgen dus om half 11, en kom 8 uur 's avonds Amerikaanse tijd aan in Dallas. Maar voor mijn gevoel is het dan al 3 uur 's nachts, wat betekent dat ik vanaf half 6 's ochtends tot 4 uur 's nachts aan het reizen ben! Dus bijna 24 uur. Super lang en ik denk dat ik helemaal kapot ben dan. Maar ik zal proberen zo snel mogelijk wat van me te laten horen vanaf de andere kant van de wereld.

Ik wil iedereen die mijn Amerika-avontuur medemogelijk heeft gemaakt nogmaals uit de grond van mijn hart bedanken, want zonder jullie was dit niet mogelijk. Echt super lief.

Ik ga iedereen echt, echt missen! Maar voor jullie het weten ben ik weer op Nederlandse bodem!

We'll keep in touch and I will see you in a year.

Liefs Sophie

Reacties

Reacties

Gert-jan (YFU)

Gaat helemaal goedkomen!
Ik zie je morgen op Schiphol

Mvg
Gert-jan

Angelique

Het word vast een super jaar!!
In elk geval tot morgen!
xx

mama

Lieve schat, we hebben je net uitgezwaaid (emotioneel afscheid) en je hebt het mij nog laten weten toen je door de douane was en bij de gate aan het wachten was. Wel heel fijn dat jullie met z'n drietjes vliegen. Had het moeilijker gevonden als ik wist dat je alleen moest! Ik hoop, als je dit later leest, dat je een hele goede vlucht hebt gehad en wat hebt kunnen slapen (want je was nou niet bepaald fit vanmorgen na een nacht hoesten). Voorlopig zal het even radiostilte zijn want ik denk dat je mobiel in het vliegtuig uit moet. Spannend hoor. Ik kijk uit naar weer een eerste teken van leven... Ben ook heel benieuwd hoe het ontvangst in Dalles zal zijn als daar je gloednieuwe familie op jou staat te wachten. Fijn om te weten dat ze zo naar jouw komt uitkijken! Je zal met open armen ontvangen worden! Wat fijn! Tot snel hoors mijn lieverd, dikke kus van mama XXX

Loes Lindsay

Je bent onderweg YAAAAY!!! Veep sterkte, lekker veel doen, dan maak je snel vrienden en dan is het makkelijker om van huis te zijn
Verder: bewaar de Emils van familie etc. Is leuk om later een verslag van te hebben, ik heb ook nog een hele grote envelop met brieven van toen....
Nu gelukkig email inmiddels dus heb je veel directer contact
Geniet ervan!!!!!

Thea

Lieve Sophie
We zijn benieuwd hoe het nu met je gaat.
Van Annemiek gehoord dat de vlucht naar DAllasniet door is gegaan,maar hopelijk vandaag ,heb je nog wat kunnen slapen in het hotel???terwijl ik je dit mailtje stuur slaap je denk ik nog,lieve Sophie een goede vlucht naar Dallas, we wensen je een super goede start bij het gast gezin en school .stoere meid heel veel liefs en tot het volgende mailtje.Opa en Oma xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!