Sophie in Texas ~

Afwachten

Howdy!

Ik kan m'n cowboy hoed maar beter inpakken want je raad het vast al: Ik ben geplaatst in TEXAS! Alleen is dat alles wat ik weet, helaas. Ik kreeg begin vorige week al een mail van YFU met de mededeling dat ze bezig zijn met een gastgezin voor mij, maar dat is alles wat zij toen konden zeggen. Toen kreeg ik vorige week vrijdag een telefoontje en ze vertelde dat ik in Texas geplaatst ben, maar ze helaas nog niks meer wisten. Ik kom in ieder geval bij een aankomst gastgezin. Dat betekent dat het een gastgezin is waar ik de eerste paar weken woon, tot er een vast gastgezin is gevonden. Ik kan dan gelukkig wel in dezelfde buurt blijven wonen en op dezelfde school blijven zitten, omdat mijn vaste gastgezin dan in de buurt wordt gezocht.

En dat is alles wat ik helaas nog steeds weet. Ik weet niet waar in Texas, ik weet niet wie mijn aankomst gastgezin is, ik weet niet wanneer ik vlieg en met welke luchtvaartmaatschappij.

Het is de bedoeling dat ik donderdag ga vliegen, aangezien alle Amerika exchange students dan gaan vliegen. Maar als YFU USA voor die tijd nog geen officieel akkoord heeft gegeven aan YFU NL over mijn plaatsing vlieg ik dus later.

Ik heb dus stress van hier tot Tokio met mijn dwangmatige geplan. Dit afwachten is echt killing. Dus ik ga maar proberen wat afleiding te zoeken, zodat ik niet als een zombie naast de telefoon zit te wachten op nieuws.

Liefs

Reacties

Reacties

mama

Lieve schat, ik leef met je mee hoor en vind het maar niks die onduidelijkheid nog steeds zo op het laatste moment. Bij elk telefoontje hoop ik heel hard dat dat YFU is maar tot nu toe is het stil! Balen. Maar hopen dat ze nu héél snel gaan bellen en we weten waar we aan toe zijn! Sterkte lieverd en dikke zoen XXX

Thea(oma)

Lieve Sophie
Dat je nog steeds niets gehoord heb is toch wel heel bizar ,
Maar wie weet terwijl ik je deed mailtje stuur is er een goed bericht.lieve Sophie we leven met je mee hoor.
Tot morgen veel sterkte en liefs xx

Gert-jan (YFU)

pfffff, dat was spannend zeg, gelukkig hebben nu al mijn studenten een adres. Wij zaten ook wel behoorlijk in de stress kan ik je zeggen.
Nou je koffer pakken, niet teveel meenemen, het is daar stukken goedkoper en erg leuk om te shoppen!!
Heel veel plezier, een goeie vlucht en een heel goed jaar toegewenst.

thea

lieve Sophie

Eindelijk het gaat nu toch gebeuren,we wensen je een hele maar dan ook een hele fijne tijd in Dallas,
we zijn trots op je sophie,
veel liefs en een knuffel van ons.
Opa en Oma x x

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!