Sophie in Texas ~

Nog twee weekjes

Hoi!

Het is vandaag donderdag 2 augustus, en dat betekent dat ik over (hopelijk) precies 2 weken zal gaan vliegen! Het komt nu ineens allemaal wel heel erg dichtbij. Ik krijg het nu eerder benauwd bij het idee dat ik bijna weg ga dan dat ik er blij van wordt. Ik heb het nu super leuk in Nederland sinds ik klaar ben met full time werken bij de Appie, want mijn leven bestaat uit: strand, winkelen, terrasjes en vooral veel uitgaan. God, wat zal ik uitgaan of een drankje drinken met vrienden missen in Amerika.. Maar dat mag de pret niet drukken!

Ik ben nu inmiddels ook geslaagd voor de havo! Was enorm blij dat ik het gehaald heb, want dat betekent dat ik niet meer naar de Vavo hoef als ik terug kom uit Amerika en lekker aan Media, Informatie&Communicatie kan gaan beginnen.

Ook is alles goed gegaan op het consulaat. Ik ben goedgekeurd want ik kwam niet voor aliens of was ook niet van plan een terroristische aanslag te plegen (ja, die vragen kwamen allemaal voorbij), en heb ik gelukkig mijn visum binnen.

Wat een beetje jammer is, is dat ik nog steeds geen gastgezin heb. En geloof me: dat is echt verschrikkelijk. Iedereen met een gastgezin vliegt 16 augustus, maar als ik geen gastgezin heb kan het zijn dat ik pas 3 weken later vlieg. Echt een k*t idee.

Ik ga de twee weekjes dat ik in Nederland nog ben er het beste van maken. De Santpoortse feestweek is nog volop in gang dus ben daar elke avond te vinden, maandag ga ik nog twee nachtjes met Julia langs m'n mams op Vlieland, heel veel leuke dingen doen met mijn lieve vrienden die ik zo zal gaan missen en natuurlijk nog genieten van de ma-di-wo-do-vrij-za-zo wijntjes die ik aankomend jaar zal moeten overslaan.

X

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!